ستاره من

welcom to my weblog

ستاره من

welcom to my weblog

حرفهایی از ته دل

از بچه گی به من گفتند همه را دوست بدار

حالا که فقط دل به یکی بسته ام می گویند فراموشش کن

دوست همان کسی است که در کنار او جرات کنید خودتان باشید

تپه های شنی با وزش باد جابه جا می شوند

 اما صحرا همیشه صحرا می ماند . و این است افسانه عشق...

عشق مثل قایقی هست که در اعماق دریا غرق میشود

ولی دوست داشتن مثل قایقی هست که رو این دریا آرام

 به حرکت ادامه میدهد پس دوست داشته باشیم نه عاشق شویم

در خواب ناز بودم شبی . . . دیدیم کسی در می زند . . .

 در را گشودم روی او . . . دیدم غم است در میزند . . .

 ای دوستان بی وفا . . . از غم بیاموزید وفا . . .

غم با آن همه بیگانگی . . . هر شب به من سر می زند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد