ستاره من

welcom to my weblog

ستاره من

welcom to my weblog

سلطان عشق حسین ...

بسکه عطرآگین و زیبا و نجیبی یاحسین

در میان سایر گلها غریبی یاحسین

نیست در حسن وجاهت هر گلی همپای تو

سبز سبزی با وقار و بی رقیبی یاحسین

حاصل پیوند بی مانند خورشیدی و ماه

هم فراز آسمانی بی نشیبی یاحسین

سرو باغ حلمی و بر شانه های صبر تو

تکیه دارد هر نهال نا شکیبی یاحسین

آتش عشق و جدایی ها مذابم کرده است

درد جانسوزیست درد بی نصیبی یاحسین

با وضو اسم تو را می خوانم هر شب پنج بار

تو کلید حاجتی امّن یجیبی یاحسین

آرزو دارم بیایم با خودش خلوت کنم

می کنی یکشب مرا مهمان بی بی یاحسین؟

نظرات 2 + ارسال نظر
سورنا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ب.ظ http://kksourna.blogsky.com

سلام جالب بود به روزم تشریف بیارید خوشحالم میکنید موفق باشید بدرود

سلام
با تشکر از اینکه به وبلاگ من سر زدین
خوشحال میشم باز هم نظر بدین

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
امیدوارم خوب باشی
فکر کنم ما از حسین فقط عزادریشو یاد گرفتیم
و همش حرفهای تکراری هر سال بازم گفته می شه
همنوز حسین را درک نکردیم..

سلام
ممنون از انکه به وبلاگ من سر زدی
من اینو فقط میتونم بگم که هر چی از امام حسین بگیم باز هم کمه
باز هم به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد